Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.



 
IndexIndex  PortalPortal  ZoekenZoeken  Laatste afbeeldingenLaatste afbeeldingen  RegistrerenRegistreren  InloggenInloggen  linkpartnerslinkpartners  

 

 Punchy

Ga naar beneden 
4 plaatsers
AuteurBericht
Punchy
Admin
Punchy


Aantal berichten : 158
Registration date : 10-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Punchy   Punchy Emptyza mei 10, 2008 11:31 pm

zoals de meesten mischien al weten, maak ik simfilmpjes, die kan je hier bekijken
ieder filmpje heeft zijn eigen stijl:

1: robot outerspace, vooral avontuur, een levendige verbeeldingsgraat maar verder niet zo veel bijzonders, wel leuk om hem een keer gezien te hebben

2: mala maga fantasia, 1 van mijn bijzonderste filmpjes, ik heb het filmpje gemaakt vanwege de muziek die ik een keer hoorde, als je oplet, merk je dat alles (vooral in het begin) precies op de muziek gaat, verder is het nog vreselijk gefantaseerd met elfjes enzo, maar niet meisjesachtig, dit filmpje laat de andere kant van elfjes zien: het menselijke deel

3: their lives could be better, een vreselijk onrealistisch filmpje maar toch heeft het kenmerken die in het echt voorkomen maar niet in de meeste andere filmpjes, het erfelijke gedeelte (bekijk de laatste seconden die ik heb gefilmd eens). ook een kenmerk is dat sommige mannen naar de kortste rok/bikini toe rennen. en natuurlijk dat ze in de cel wordt gegooit. een kenmerk dat ik nog niet in andere filmpjes heb gezien, is dat ze hier de graven maken. ik vind dit het beste filmpje

4: the white kitten story, in dit filmpje heb ik het aller onschuldigste wezen dat maar op desims 2 te krijgen gebruikt om op je gevoelens te spelen en dat het je hard raakt als je eenmaal in het filmpje bent verdiept, het filmpje is heel erg zielig maar niet sentimenteel, dat maakt het nog erger wat er gebeurt, en uiteindelijk sterft het poesje uit honger/verdriet. wat het meest op mij inspeelde was het einde, 1: waar het om het baasje zat te miauwen, 2: dat het poesje met de moeder meeging naar de doden. het wordt nog zieliger omdat ik beethovens symfonie nummer 7: allegrato er achter heb geplakt (op cd is het nog mooier, ik wed dat als je het live hoort in een concertzaal, dat je huilend de zaal uit gaat aan het einde)

5: nightmare party, niet mijn beste maar ik heb dit keer zo veel mogelijk met close ups gewerkt, en er zit ook een moraal in: mensen veranderen als ze de buitenkant zien. (denk maar eens aan de klassieker: jamie, wat is dat voor iets lekkers. zegt de kok: dat is gemarineerde schapenlever met gestoofte slak-saus, zegt de eerst: gatverdamme. en hij spuugt het uit). verder is er nog een open einde waar (zelfs voor het einde) heel erg veel over te discuseren valt.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://simfilm.actieforum.com
ikkuh23
Admin
ikkuh23


Aantal berichten : 78
Registration date : 10-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyzo mei 11, 2008 1:30 pm

De laatste vindt ik ook minder maar je nieuwste film (die nog geen muziek heb) Die is zo mooi:O ik kijk er echt naar uit! maar dat wist je al:P

ikkuh23
Terug naar boven Ga naar beneden
Punchy
Admin
Punchy


Aantal berichten : 158
Registration date : 10-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyzo mei 11, 2008 1:34 pm

ikkuh23 schreef:
De laatste vindt ik ook minder maar je nieuwste film (die nog geen muziek heb) Die is zo mooi:O ik kijk er echt naar uit! maar dat wist je al:P

ikkuh23

dat 1ste wist ik nog niet, maar dat 2de wel
ik moet daar trouwens nog een topic over maken Razz
Terug naar boven Ga naar beneden
https://simfilm.actieforum.com
Thomas_SimsGek
Talent
Talent
Thomas_SimsGek


Man Aantal berichten : 54
Leeftijd : 28
Website : thomasstam
Registration date : 11-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyma mei 12, 2008 12:27 pm

Ik vind the white kitten story echt heel leuk!
Terug naar boven Ga naar beneden
http://thomasstam.freehostia.com/
Punchy
Admin
Punchy


Aantal berichten : 158
Registration date : 10-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyma mei 12, 2008 12:49 pm

ik ook, wel heel zielig
Terug naar boven Ga naar beneden
https://simfilm.actieforum.com
pcexpert
Talent
Talent
pcexpert


Aantal berichten : 91
Registration date : 11-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyma mei 12, 2008 1:58 pm

is dat katje op het einde dood? dat snap ik niet Sad
Terug naar boven Ga naar beneden
Punchy
Admin
Punchy


Aantal berichten : 158
Registration date : 10-05-08

Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Emptyma mei 12, 2008 1:58 pm

ja
Terug naar boven Ga naar beneden
https://simfilm.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Punchy Empty
BerichtOnderwerp: Re: Punchy   Punchy Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Punchy
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
 :: SIMFILMPJES :: lijst met simfilmpjes-
Ga naar: